INTREBARI FRECVENTE

1. Cum se poate face comanda si in cat timp ajunge?

Comanda se poate face: https://publiserv.ro/cum-comand/
Dupa ce primim textul, noi facem aranjarea in pagina si va trimitem un email (verificati si folderul SPAM) in cca 24 de ore. Dupa ce primim bun de tipar de la dvs trimitem comanda in cca 3 zile lucratoare.

2. Care este nr. minim de bucati ce se poate comanda?

Nu exista numar minim de bucati

3. Daca dorim sa comandam sub 30 de bucati cu alt text se poate?

Da se poate, insa se aplica o taxa de design/text care apare in cosul de cumparaturi

4. Se pot comanda mostre?

Da, se pot comanda mostre de invitatii. Acestea se livreaza numai netiparite si cu plata integrala in avans prin virament bancar.

5. Se poate schimba culoarea invitatiei?

Nu se poate schimba culoarea invitatiei, ele sunt standard, se poate modifica culoarea textului.

6. Vom primi o macheta in format electronic?

Dupa plasarea comenzii ferme, veti primi pe mail macheta/aranjarea textului pe invitatia aleasa. Textul trebuie verificat de catre dvs. cu mare atentie, atat in ceea ce priveste corectitudinea, dar si prezenta tuturor datelor. Dupa verificare, daca totul este in regula, va rugam sa ne trimteti un mail cu “Bun de tipar”, iar daca sunt modificari, se trimit tot pe e-mail toate cerintele, dupa care va trebui sa verificati inca o data macheta nou trimisa.

7. Care sunt costurile transportului?

Taxele de transport sunt suportate de catre destinatar si apar in cosul de cumparaturi in functie de produsele comandate. Oferim si transport gratuit pentru comenzi mai mari de 600 lei, cu exceptia sticlelor si borcanelor pentru care pretul transportului este mai mare. Produsele se trimit prin curier (GLS curier, Fan Courier, Transilvania Post Curier).

8. Se pot trimite invitatiile in strainatate?

Coletul se poate trimite in alta tara prin posta. Durata de livrare este de cca 10 zile lucratoare si costa cca 100-150 lei (pretul poate sa difere in functie de greutate si de tara). Plata se face integral prin transfer bancar sau plata cu cardul la comanda online, inainte de livrarea coletului.

9. Cum se face plata?

Plata se poate face ramburs, la primirea coletului, sau plata in avans prin transfer bancar ori se poate achita cu cardul in momentul in care se plaseaza comanda online.

10. Ce inseamna asamblarea?

Asamblarea presupune imbinarea/unirea pieselor invitatiilor. Invitatiile se trimit pe piese, asamblarea fiind optionala si costa 0.5 lei/buc.

11. Ce inseamna taxa de urgenta?

Comanda se onoreaza in max. 2 zile lucratoare de la data la care ati dat bun de tipar.

12. Invitatiile au plic si este inclus in pret?

Da, daca in poza invitatiile apar cu plic, este inclus in pret.

13. Daca nu ne ajung invitatiile se poate comanda ulterior?

Da sigur ca se poate, trebuie sa trimiteti un mail pe contact@publiserv.ro si sa specificati ca doriti supliment (iar invitatiile vor fi identice cu cele din prima comanda).

14. De ce reduceri puteti beneficia?

Reducerile periodice care apar pe site.

15. Ce se intampla daca o comanda expediata nu se ridica la timp de la firma de transport?

Daca din diferite motive, nu reusiti sa ridicati de la curier o comanda trimisa catre dvs., in max. 7 zile de la expediere, aceasta se va intoarce la noi, pentru ca firma transportatoare nu pastreaza coletul in depozit pe o perioada indelungata. Pentru a retrimite comanda, plata acesteia se va face in avans prin virament bancar. La valoarea produselor, se vor adauga taxele de transport pentru turul – returul coletului.

16. Cum puteti deveni colaboratorul nostru?

Puteti deveni colaborator:

-daca aveti deja catalog
-comandand unul dintre cataloagele noastre

Comanda se da:

-Online(recomandat)
-Pe e-mail: colaboratori@publiserv.ro

Va multumim! 🙂

Daca nu ati gasit raspunsul pe care il cautati, va rugam sa completati formularul alaturat si va sunam noi.